Denna sida innehåller ett antal fågelbilder presenterade artvis.
De är slumpmässigt utlagda men du hittar

Artlistan i sin helhet i alfabetisk ordning

till höger under


(Eller använd länken ovan)










med ett smakprov på mina foton.




lördag 1 mars 2014

Hallå där!



Vill bara påminna alternativt upplysa om
att jag,
när jag lägger ut nya bilder på redan
publicerade arter,
så lägger jag in dem i det gamla inlägget (se artlistan till höger).
 
 
 http://bevingadebilder.blogspot.se/2013/09/hager.html


Försöker att lägga till ett plustecken efter artnamnet för att markera nya bilder.
Nyss lade jag t.ex. in några nya bilder på häger.
(Klicka på bilden ovan,
så kommer du till inlägget.)

Ev. kommer jag att då och då uppmärksamma nya bilder
på detta sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar